בעידן האינטרנטי בו אנו חיים – אנו "פונים אל המחשב" לקבלת תשובות. אין זה משנה אם אנו סטודנטים, אנשי עסקים או כל אדם אחר, כאשר אנו מחפשים מידע אנו מחפשים אותו באינטרנט.
גם בחיפושנו אחר בעל מקצוע אנו נעזרים במידע המצוי לעיני כל באינטרנט. כיום, כמעט כל בעל עסק הינו גם בעל אתר באינטרנט – כיוון (כפי שאומרים) אם אתה לא שם אתה לא קיים.
אך לא די לבעל עסק שיהיה לו אתר המציג את העסק שלו באינטרנט. האתר נועד לשם קידום העסק לקהל הרחב ובכדי להיות בראש הרשימה , למשוך כמה שיותר לקוחות ולהצליח – יש צורך גם בקידום האתר עצמו.
אחת הדרכים הנפוצות והחשובות ביותר לקידום האתר שלכם ברשת ובכך לקדם את העסק שלכם הינה כתיבת מאמרים בתחום בו אתם עוסקים. לדוגמא- אם הינכם משווקים של מוצרי בריאות וטיפוח, תכתבו מאמרים על חשיבות הבריאות, טיפוח הגוף ועל המוצרים אותם אתם משווקים.
כתיבת מאמרים צריכה להיעשות באופן מקצועי – כלומר כתיבת מאמרים המכילים מילות מפתח (תגיות) המאפיינות את תחום העסק שלכם או השירות אותו אתם מעניקים ללקוח בכדי להגיע לראש התוצאות במנועי החיפוש כגון גוגל.
אך כמובן, לא לכולם יש את הזמן להתפנות לכתיבת מאמרים ולא כולם יודעים בדיוק כיצד לכתוב (או אפילו אוהבים את זה). לכן, בכדי להוריד מעליכם את המעסה של כתיבת המאמרים ולהתפנות לניהול העסק שלכם בצורה הטובה ביותר- תוכלו לפנות לכותבי מאמרים מקצועיים.
כתיבת מאמרים אינה מסתכמת במאמרים בעלי מילות מפתח המקודמות במנועי החיפוש. בנוסף לכך יש צורך להתאים את סגנון המאמר לתחום העסק ולקהל הלקוחות ולדעת איזה מידע רלוונטי ביותר ללקוח הפוטנציאלי שלכם.
על כן, לפני תחילת כתיבת המאמרים – אני, ככותבת מאמרים לקידום אתרים- מנהלת שיחת תאום ציפיות עם הלקוח בכדי לאסוף את כל המידע הרלוונטי על העסק ודרישות הלקוח לאופי ולסגנון המאמר, לאורך המאמר הרצוי, מבנה המאמר והמידע אותו רוצה בעל העסק להעביר ללקוח הפוטנציאלי שלו.
בהצלחה
אור- נט : שיווק אפקטיבי וחסכוני לעסקים קטנים ברשת